Wednesday 9 December 2020

Редак комплимент..


Седим са другарицом, сркућемо јутарњу кафу у омиљеном кафићу и трачамо, а како би другачије.. И тако то крене..

Кажем јој да сам синоћ имала необичан разговор са човеком кога не познајем, уколико се изузму његове сјајне приче које се трудим да испратим кадгод глупи ФБ то дозволи.. 

Заправо, разговор као разговор није толико битан, али ме је фасцинирао комплимент који ми је дао..да сам "секси писмена".

У задње време зазирем од комплимената јер они не вреде ништа ако их изговоре невредни људи, а таквих се у овој нашој тужној Србији подоста накотило у задње време.
 
Али, овај ми је баш пријао, нарочито зато што никада нисам добила тако уникатан..да не помињем да није уследио никакав отужни накнадни захтев..

Мада, такве комплименте и не дају они са отужним захтевима..





Другарица ми се смеје и каже да само на мене личи да се одушевим када ми неко хвали граматику..и тако..пуста женскадија, да не објашњавам превише..

Усред кикотања, улеће тип са суседног стола..ничим изазван, у клизећем старту..

- Ма ајде, шта се ложиш..хтео је да ти каже да имаш баш добре сисе, али је шмокљан па сере јер боље не зна..када мушко нема других адута, мора да трућа да би дошао до добре рибе..

Ретко ми се деси да занемим, још ређе да останем без речи (само упућени ће да скапирају да то код мене није исто), али тип ме је ухватио тотално неспремну за такав ниво безобразлука..

Мислим, није да ме често пореде са хладнокрвним, бескрвним, љигавим бићем из мора.. Мада, делимо заједничку љубав према пливању у сланој води..па можда све то има смисла..само ја капирам преспоро..

За очекивати, запањеност ме није дуго држала, а по паничном изразу лица моје друге, схватила сам да ми се лице управо скаменило у препознатљиви израз од ког се и опаснији ликови од ове простачке гњиде смрзну..проверено..

Одувек ми је жао што не умем свесно да призовем тај израз у очима који су ми само описивали као крвожедни поглед масовног убице. Ех, да макар на секунд имам огледало при руци да видим како то страшно изгледам у таквим тренуцима, па да увежбам и чешће користим, лакше би ми у животу било..

Оно што такође знам из описа оних који су у таквим ситуацијама били присутни је да ми глас, обично громак и јасан, постаје мек и једва чујан..а ако је пропраћен осмехом, и они који ништа нису скривили се помере корак уназад..за сваки случај..

- Познајемо ли се млади господине?

Мислим да му се упалила лампица на реч "млади" која никако не иде уз оцвалог сељобера..или је четврт вијуге која обитава у његовој глави одмерило вероватноћу да фасује батине. Такав прорачун се тренутно одвија у глави оних који су се батина надобијали у свом безвредном животу..

Следећа мисао, сасвим погрешна, му је рекла да сам женско, дакле не толико опасна колико се правим..

- Не знаш ти шта је право мушко чим падаш на такве глупости..

Нећу ни да набројим колико дебиних ствари је угурао у то пола реченице..не бих ни стигла, претекла ме језичина..

- Штета. Од како сам Вас угледала, пожелела сам да ми покажете шта је право мушко.. Али, ето, прокоцкали сте шансу објаснивши ми да сам неписмена..

Глуп. Или беше Гулп..знате оно из стрипова..аха, Алан Форд није баш за свакога, не замерам..јасно..

Тачно сам видела точкиће у лобањи који се манијакално окрећу у свим правцима у покушају да сваре шта се управо догодило.

- А да, хвала на комплименту. Лепо је чути да сматрате да сам супер грађена. Баш штета што тај комплимент нећемо материјализовати у нешто конкретније.

- Еј, БрЕ, мала, чекај Бре! Нисам ја то рекао..никад неби..ја то онако, на рачун тог пацера.. Ниси ти мене разумела.. 

- Ви то сада мени кажете да сам глупа?

- Ма, откуд ти сад то БрЕ? Шта ти је? Ја сам мислио најбоље па реко да те упозорим на те као фине, што да време губиш поред нас правих фрајера који раде не причају.

- А Ви радите? Како онда успевате да се развлачите по кафани цело преподне?

За ово нисам крива! Сам се наместио, шта ћу му ја..
Нећу препричавати салву псовки на рачун короне, затворених радних места, покварене власти и слично..ионако нисам слушала..

- ОК је све то, али, ето, ти што хвале памет а не сисе имају посао, а ја не падам на ликове безкинташе. Ако немаш лову, двојка си.

За трен ми га је било жао, али ме је брзо прошло. А и он је припомогао, не могу да се жалим.

- Распала профукњачо, види на шта личиш. Не бих те јебо ни да џаба нудиш.

Нисам добра када је фудбал у питањЕ..да ли ово беше волеј?

- Ма, не нудим џаба, кажем Вам да нема ништа од тога ако немате дебелу штедну књижицу.

После ме је другарица испомерала од зезања због штедне књижице, каже да тај израз нико живи не користи од како је Тито умро.. Да је лик имао само за нијансу виши IQ, одмах би ме провалио..али, авај..

- Мрш у......јебо те тај балавандер..

И тако..ништа од незаборавног секса..а ја се таман понадах..

А ви што се ту сада церекате, добро припазите какве комплименте ми дајете..одмах ћу у причу да вас турим, па да ви'ш белаја..

No comments:

Post a Comment