Friday 3 July 2015

Грчка мог живота..

Дан други..

С обзиром на драму око кризе, одлучила сам да не одем до Волоса који је далеко, већ да прошпартам Ситонијом и опловим Атос када сам већ ту..

Порто Коуфо је био први градић у који смо сестра и ја улетеле..на југу је Ситоније..
Заиста не знам шта то име значи, али једно могу рећи..ако је рај могућ на земљи, то је баш овде..

Све ми се свиђа..људи, храна, савршена плажа, феноменално и чисто море..
Сви су опуштени, живе у лаганом ритму, не скачу када вас виде, али их и не чекате..понашају се НОРМАЛНО..без лажних пластичних осмеха и фолирања..

Ако виде колико уживате у морским плодовима које су вам спремили, добијате и колаче на поклон..
Рачун се мистериозно смањује за 30% уколико уживају у вашој радости као и ви у њиховој..
Када им кажете да су срећни што живе на оваквом месту, једноставно кажу..знам..
Без лажне скромности и кревељења ком смо ми толико склони..

Генерално, све можете да се договорите..
И не можете..зависно од тога како вас процене..

Ја сам добила чоколаду на поклон у Солуну, а данас су нас частили колачима у ресторану..
Ваљда то значи да се добро капирамо и да сам на правом месту..
Да сам само грешком рођена негде другде..

Вечерас спавамо у Сарти..
Велико место крцато туристима..
Проблем ми представља место пуно Срба..желим да се одморим од сопственог народа, тако да већ сутра бришемо одавде..

Жао ми је земљака који су пожелели да летују у Неос Мармарас..
Дошли су преко неозбиљне агенције која није уплатила договорено..
Уз најаву да Срби отказују посете, прагматични Грци су апартмане изнајмили Бугарима и то за више новца..
Ови људи неће памтити летовање у Грчкој по добру..
Нека захвале оном..


Што се тиче подизања новца..чиста је глупост да је то неизводљиво..
Све може..

Мада, Грци којима је лоповских банака преко главе, реорганизовали су се брзином муње..
Сва плаћања можете без муке да обавите преко Pay Pall налога или уплатама на рачуне и не требају вам картице али ни кеш ни за шта..сем за сладолед..

Једном речју..не слушајте никога ко вам каже да не дођете у Грчку ове године због кризе..
Све вас лажу..

Ако не верујете, пробајте да резервишете преноћиште у било ком пристојном смештају..
Одговор је редовно..заузети смо до септембра..

И један савет..ако дођете без резервације, тражите собу на плажи..чистије су, људи су љубазнији и, веровали или не, јефтиније је него у некој вукојебини..
Јер у недођији хватају на цену..

На води живе добри људи..

Одох на пиво..
Оно домаће звано Митос је закон..још ако је точено и у залеђеној кригли..ммм..
Живи ви мени били..
Неће мене Монтенегро, Кроатија и Бугарска у животу да виде..а и у Турску ћу да залутам само да бих уживала крстарећи Босфором..
Обожавам Грчку..

No comments:

Post a Comment