Saturday 25 July 2015

Када Стафорд теријер има дете кретена..


Клементина данима никако да се смири..ваљда је и она шизнула од ове сулуде врућинштине..
Али, јуче није могла да се скраси ни за секунд..
Скакала је, јурила голубове и замало се није стрмекнула са симса..чула сам гребање ноктију који су, самим чудом, задржали дебелу гузу да не склизне..

Али, за кратко то упозорење бејаше..
Није прошао ни пун сат, када сам чула дрмусање ролетни и мук..
Избезумљена Малена је почела да се обрће око себе, не схватајући у први мах шта се догодило..
Поглед кроз терасу ми је све рекао..опет је то урадила..
Трећи пут за ових 14 месеци од како се родила..

Сјурила сам се са другог спрата као без душе, све време вртећи по глави упозорење..маца када пада заузме положај падобрана, али са висине до три спрата то није могуће..
Напросто немају времена и пад је веома често фаталан јер их затиче у полуокрету..

Када је склизнула прошли пут, још је била маче, лагана и малецка, па и ударац није био страшан..
А сада је тако велика и дебела..

Ужас и лагано олакшање су се измешали када сам видела да је нема на месту на ком је пала..
Дакле, није мртва ни превише поломљена..
Зачула сам јаук..гадан..
Завукла се испод жардињере и кукала на сав глас..
Тек када сам је прегледала и установила да је, чудом, неповређена, баш ме је било брига што кука..заслужила је, кретен један..

Оно што је за мене било фасцинантно је Маленино понашање..
Опасни Стафорд теријер је изузетно брижнам мајка, чак и ако јој је дете дебилоидна мачка..
Непогрешиво је провалила да су од ударца највише страдали мишићи десног рамена и лагано кренула да лиже и масира повређени предео..

Клементина је у почетку била у потпуном шоку, а Малена ју је призивала свести лаганим звуком који до јуче никада нисам чула..благим хучањем..
Све док мачка није кренула да се мрда, није се одмакла од ње..
Благо ју је ћушкала њушком, приљубила главу уз уздрмано тело и није одустала све док Клементина није почела да се нормално креће..

Преживели смо ноћ, данас се већ лепо мрда и опоравља, али без Малениног гарда и пратње, не може ни да приђе тераси..

Тако је то када препаметном Стафорду рода донесе блесаву бебу.. :)





No comments:

Post a Comment