Wednesday 2 August 2017

Пут у Грчку Нo6..Новац – изгубљено, нађено, па у круг


Тражећи сукњу по торби, провалим да ми нема коверте са новцем у џепићу. Све прекопам и – нема. Узмем новчаник да проверим да ли имам довољно пара за бензин и путарину за назад.



Има. ОК. Одахнем и лагано погледам по торби још једном. Нема коверте. Али, зјапи рупа у џепићу. Коверта је, незнано како, прошла кроз рупу и пала на дно торбе. Сва сам срећна. Могу даље на пут.

На наплатној рампи провалим да ми нема новчаника у ташни. Закључим да је остао на пумпи и да ће ми га ваљда сачувати док се вратим.

Отворим гепек да из новопронађене коверте узмем новац за путарину. У ћошку стоји фрљнут новчаник. Појма немам од када и како..

Срећом, иза мене у реду били неки фини Грци. Нису се нервирали нити трубили јер су морали да ме чекају.

Срећом да је грчки мелодичан и звучи певљиво. Звучи лепо и романтично, шта год да су рекли.



No comments:

Post a Comment