Sunday 6 August 2017

Пут у Грчку Нo9..Срби као чудо, ма где се налазили


Лидл у Волосу. 

Стојим у реду пред касом. Касирка услужује породицу испред мене и нешто довикује обезбеђењу. Он, очито незадовољан што га зове, прилази каси и вади ранац из претинца. Пружа га муштерији уз гласно:

– Па, да, ниси нашла другог да ти буде магарац. Умеш ваљда и сама да дигнеш дупе, а не да све морам ја да радим!



Покушавам да се не насмејем, али не успевам. Гледа сумњичаво у мој осмех од уха до уха, па сам морала да проговорим.

-  Невероватно, нисам очекивала да чујем српски у Волосу.

Он ме мрко погледа, па ће бесно:

-  Па, када говориш српски, шта ме који мој јебеш да ломим језик на енглеском?

И одмаршира даље.

Јесте, питала сам га пар минута раније да ми покаже где се нешто налази али, како сам могла да знам да је наш?

Срби – чудо на земљи.

No comments:

Post a Comment