Thursday 20 August 2015

Лагодан живот запослене жене..


После луде недеље пуне дешавања око чепова и расподеле одеће, а и због јутрошњег потопа, одлучила сам да не одем на посао, већ да останем код куће да се одморим..

А онда сам помислила да бих мало могла да бриснем прашину..
И да часком убацим веш у машину..
И да испеглам онај који данима чека да дођем кући..

А могли бисмо и нешто кувано да поједемо..прошле недеље смо живели на макаронама и туњевини и кафи..јер нико није имао времена за храну..
Хмм..Војкан је био у набавци и купио толико тога..
Па, могла бих да скувам два ручка..таман немам о чему да бринем следећих дана..
Добра идеја..

Нисам ни сањала колико прашине уме да се запати..
А и купатило је зрело за рибање..
И кухиња..
И Маленине и Клементинине чиније би стварно требало откувати..
Када сам оно задњи пут орибала фрижидер..хмм..сада ћу на брзину..

Ћошак где је смештен Војканов комп је грозан..све жице су прашњаве и штрокаве..
И нисам ја крива што се ту сада нешто откачило и монитор не ради..чисто да се зна..

Лепи Јова чека данима да га пресадим..сада ћу, часком..
Таман и да обришем простор са цвећем..
И да додам мало нове земље..
И да их боље разместим..већ је мање сунца ових дана..

Под није довољно било почистити..морам га орибати..
Клементина обожава да јури за мопом..као и свака мачка..
Витлам мопом као Бајазит јатаганом ..
Малена улеће у коловит брзином муње..ваљда јој интересантно шта се дешава..
Или је љубоморна што Клементина виси са мопа, а она је изостављена..
Избацујем их из собе, повлачећи канту за собом..
Срећом, вода је чиста и миришљава..
Надам се да је изолација на поду добра..

Сада ми следи и мазање паркета Пронтом..који необично мирише..
А Малена воли необично..
Није баш страшно, сем када одлучи да убалави извор чудног мириса..
Срећом није пожелела да га обележи онако како то пси обично раде..у парку..

Не Малена, не можеш да пишкиш у Клементинин песак..
Из захвалности, Клементина скаче на кесе са чеповима и цепа једну..

Помама за шареним колутићима настаје истог трена..
Део покупљених чепова ће мирисати на упишкени песак, део на Пронто, а део на шампон за прање косе који је, незнано како, успео да се проспе на плочице..
У ствари, то и није тако лоше..цело купатило мирише феноменално..

Трапам другу туру веша у машину и качим Војканове кошуље у плакар..
Нејасно ми је зашто воли да их кеша по дасци за пеглање..
Даска пада и прави ми гадну модрицу на цеваници..
Срећом да сам га експедовала на пецање..тачно бих могла да га убијем сада..
Размишљам да ли да вриштим или да игноришем бол..
Враћам даску на место..

Почињем да се осећам као Бриџет Џоунс..а стварно сам била убеђена да такве ствари не могу човеку да се догоде у реалном животу..

Загубљена у мисли, руку зароњених у средство за прање судова, са апсолутним миром гледам како пиринач лагано напушта шерпу..
Заборавила сам..не могу да кувам два ручка у исто време јер имам само једну шерпу која је довољно велика за такав подухват..
Други ручак кувам сепаратисано у две мање шерпе..

Ја сам од оних цура којима шерпе у ствари уопште не требају..шта се то дешава са мном данас?

А онда ми, у тренутку, тишина неочекивано запара уши..
Зверови, сити, напити и изиграни, леже на тераси и спавају анђеоским сном..
Купатило је предивно и миришљаво, паркет у соби блистав, сви судови и веш опрани, кухиња чиста..сем шпорета који ће Војкан да ориба када се врати са пецања..

Препричавам Гоци шта ме спопаде данас..
И док куцкам поруке, ток мисли ме је лагано, реч по реч, одвео до целог текста..

Знате, неке жене овако живе свакога дана..

Само да још једном чујем како домаћице ништа не раде..опасно ћу да се завадим са таквим неким који буде изнео глупе мисли на задату тему..

Срећом да ја радим, па на послу могу мало и да се одморим..
Овај докони живот домаћице ме сатре живу..

No comments:

Post a Comment