Sunday 16 February 2014

Београд је крив..као универзално оправдање..други део..

Банка Интеза, срце Ниша..

Треба да отворим рачун. Може. Картицу ћете чекати недељу дана. Зашто? Ради се у Београду.
Ех, тај зликовачки Бели Град..све је приграбио за себе..
Није ни чудо што га нико не воли сем Београђана, а и они све мање..није то више онај град који смо научили да волимо од како смо први пут удахнули његов, смогом презасићени, ваздух..

После недељу дана..дошла сам по картицу..
Друга службеница..Ми смо све послали, али није готова..још је нису послали ОНИ из Београда..
Ма, разумем..баш њих брига, може им се да ленчаре и игноришу све који нису Београђани..
Срам их било..

Два месеца касније..иста банка, трећа службеница..Каква картица? Захтев нисте ни понели..
ЈА га нисам поднела??????????

Они који ме познају, знају да занемарљиво ретко вичем, али имам тај неки поглед (штета што не знам како изгледа, па да га увежбам и чешће га користим..ваљао би ми чешће него што бих то и желела) који ми зацементира лице и изобличи га тако да и разбацани мачо ликови умеју да устукну и да први и једини пут у животу процеде ту тешку реч „извини“, макар и не мислили тако..
А јавља се искључиво у ситуацијама када и ја и онај преко пута мене тачно знамо да сам ја у праву, а он је помислио да може да се извуче тиме што покуша да ме направи блесавом..

Било је потребно непуних двадесет секунди да се активира програм и још толико буљења у исти, да би ми госпођа објаснила да је захтев послат, али и враћен, са обавештењем да колегиница није на адекватан начин затворила стари рачун..
Наравно да су јој из мрске престонице послали обавештење о томе, али она није нашла за сходно да ме обавести о томе јер није уписала моју нишку адресу..
Мора да сам зарежала, и то буквално, јер је госпођа по хитном поступку открила и захтев на коме лепо пише да ми сва обавештења шаљу на мобилни телефон..
Нису обратили пажњу..
Све смо средили, каже она..картица стиже за недељу дана..

Четврта госпођа, недељу дана касније..Ја овде не видим да сте поднели захтев за отварање новог рачуна..
МОЛИМ???????????????????
Излизаћу, БрЕ, онај поглед..

Ох, колегиница није видела да сте на рачуну који желите да затворите имали и швајцарце..и није могао бити затворен..није до сада имали такав случај..а нова картица не може бити издата уколико стара није угашена..

Врзино коло неспособности, укратко речено..с обзиром да су стару картицу исекли и уништили као непотребну, а без ње је мало теже убедити компјутер да сарађује..
После потписивања гомиле папира, због чијег прављења је страдало још пола шуме, све је сређено..
Дођите за недељу дана, картица стиже..

Стварно? Једино што ја овога пута знам за јадац..али не и госпођа..
Није ми требало огледало да бих била сигурна да ми је осмех личио на кежење хијене..свакако сте приметили да је на том рачуну било и долара..

УПС!

Да, апсолутно сам сигурна да је Београд крив..
Ох, да, наравно да и у Белом Граду има неспособних људи..једино што за свој безобразлук и незнање немају неки тамо Београд за дежурног кривца..

No comments:

Post a Comment